2013. április 24., szerda

Zepter edények AKCIÓ+Ajándék kuktafedő - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képeken látható Zepter készlet. 1-2 darab volt csak használva, a többi darab teljesen új. Évente 2X előszedtem a szekrényből, elmosogattam, hogy ne legyen poros és raktam vissza.
A gyorsföző fedőt ajándékba adom(új ára 60000. -ft volt)
Tartalma:
-kb. 1, 8-2 L-es edény fedővel
-4, 2 L-es edény fedővel+szürőkosár (erre jó a kuktafedő)
-hússütő fedővel + szükítő+reszelő
-3 L-es edény fedővel(erre is jó a kuktafedő) + ehhez tartozik a szürő/pároló edény az emeletes főzéshez (én pl. a rakottkelhez alul készítettem a húsos részt, felette pedig párolódott a káposzta)
-5, 8 L-es fedővel


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-05-12 09:19
. Zepter edények AKCIÓ+Ajándék kuktafedő - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése