2013. szeptember 1., vasárnap

Cintányér Régebbi MEINL BRONZ ÖTVÖZET 10" méret - Jelenlegi ára: 4 899 Ft

Eladó egy 10" méretre vágott cintányér. MEINL  BRONZ ÖTVÖZET , beütő volt anno.
A vágás bőséges volt! Én Splash tányérnak ajánlom, szépen csilingelő tányérka. Nagyon jó ötvözet!
Természetesen a vágás miatt magasabb hangú tányér, de szerintem nagyon jó!
(Még nem takarítottam meg. Ma hoztam el a szakembertől. Megtisztítva adom át! )
A hangminősége és az anyaga miatt az ár is jónak mondható! (25, 5 centi!, de hajszálra 10" méretet rajzoltam át! )
A PICI KULCSLYUK NEM ÉR ÁT A TÚLSÓ OLDALRA. A hátsó képeken nem is látni! Csak a billenésből adódik és nem számottevő.
UTOLSÓ ÁR , MERT GYÖNYÖRŰEN SZÓL ÉS MEGÉRI EZT AZ ÁRAT BŐVEN!


Jelenlegi ára: 4 899 Ft

Az aukció vége: 2013-09-20 16:59
. Cintányér Régebbi MEINL BRONZ ÖTVÖZET 10" méret - Jelenlegi ára: 4 899 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése