2013. szeptember 1., vasárnap

Női flitteres hosszú ruha - Jelenlegi ára: 4 300 Ft

Egyetlen alkalommal használt flitteres ruha eladó, hibátlan állapotban. Gyönyörű!!!!
Bármilyen alkalomra megállja a helyét, akár télen, akár nyáron.
Nehéz szívvel válok meg tőle, mert az esküvőnkön volt csak rajtam mindössze 2 órát. Ebben vártam a vendégeinket, mielőtt a menyasszonyi ruhát felvettem volna.
Sajnos rám már kicsi, és két gyerek után nem hiszem, hogy valaha még fel fogom tudni venni.
Hátulján rejtett cipzár van, színe középszürke, talán a 3. kép adja vissza az igazi színét.
A mérete nincs benne, csak kb. írtam, de ha érdekel, megmérem bárhol, ahol kéred.
Én anno 18 ezer Ft-ért vettem.


Jelenlegi ára: 4 300 Ft

Az aukció vége: 2013-09-19 21:31
. Női flitteres hosszú ruha - Jelenlegi ára: 4 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése