2013. augusztus 31., szombat

Regatta kabát őszi-vékonyabb téli UK12!KUKK! - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Gyönyörű őszi-vékonyabb téli Regatta kabát uk12, eur 38-as. Méreteket írtam csípő-56x2, alul-61x2. Hibája annyi hogy kiszakadt a kapucni és a nyak résznél amit fotóztam mert megpróbáltam megvarrni több kevesebb sikerrel de nem látszik ha a kapucni nincs feltéve szerintem elmegy még. Gyönyörű sötétbordós színe van imádtam csak "kinőttem". Posta csomagolás mérés után! Ha kérdésed van írj! Garanciát és személyes átvételt nem vállalok! Kérlek 2 héten belül rendezzük az adásvételt leütés után egyébként negatív! Kerüljenek a hobbivásárlók akik hónapokig nem jelentkeznek! Köszönöm hogy benéztél hozzám nézz körül nálam megéri!!


Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Az aukció vége: 2013-09-18 22:36
. Regatta kabát őszi-vékonyabb téli UK12!KUKK! - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése